Jak na ploché břicho

Toužíte po plochém a lehce vyrýsovaném břichu? Máte pocit, že jíte zdravě, cvičíte, ale výsledky se stále nedostavují? Pokud už vás nebaví se marně snažit, případně se pohybovat v neustálém kolotoči přibírání a shazování, máme pro vás užitečné tipy, se kterými dosáhnete plochého břicha. Výsledky se sice nedostaví přes noc, pokud ale budete vytrvalí, dočkáte se jich co nevidět.

Nastavte si v hlavě své cíle

Pes přemýšlí jak na ploché břicho

Všechno začíná ve vaší hlavě. Pokud opravdu po něčem toužíte, stanovte si jasný cíl a jděte za ním. Vaše cesta samozřejmě nebude jednoduchá a čeká vás na ní mnoho překážet. Když ale něco chcete, výsledky zato přece stojí.

Jestliže si nedáte konkrétní a reálný cíl, pravděpodobně ho nikdy nedosáhnete. Při prvních neúspěších se ihned nevzdávejte, mějte útlý pas jako dlouhodobý cíl, kterého nemusíte dosáhnout za pár týdnů, ale třeba až za několik měsíců.

Vaší cílem může být už jen to, že zapnete své staré kalhoty, budete se sama sobě líbit v přiléhavých šatech nebo si budete připadat sexy ve spodním prádle. Definujte si, proč tyto změny ve svých každodenních rituálech vůbec chcete podstupovat.

Posilujte střed těla

Pes si měří břicho

Odborníci na výživu vědí, že cestu k úspěchu netvoří nekonečné hodiny strávené v posilovně, ale vyvážená strava. Cvičit byste samozřejmě měli, zaměřte se však na posilování středu těla a na jeho správné držení. V posilovně si vybírejte komplexní cviky, kterými posílíte své core (střed těla). Jděte si zaběhat, vyrazte na brusle nebo na kolo – aerobní aktivity jsou důležité pro spálení nadbytečné energie a pomohou vám ke štíhlejšímu a pevnějšímu břichu.

Zaměřte se na vyvážený jídelníček

Pes drží nůž a vidličku

Zdravá strava je nezbytná pro dosažení plochého břicha a podílí se na vašem úspěchu až ze 70%. Jezte vyváženě a zaměřte se na komplexní sacharidy, nenasycené mastné kyseliny a nezapomínejte ani na dostatečný příjem bílkovin. Jídlo si rozdělte přibližně na pět až šest porcí denně a mezi nimi udržujte dvou až tříhodinové rozestupy. Nezanedbávejte ani svůj pitný režim.

Ploché břicho pro ženy

Ploché pevné břicho si mnoho žen spojuje se zdravým životním stylem. Nejsou daleko od pravdy, protože shození tuku v oblasti břicha opravdu vyžaduje změny stravování, pravidelný pohyb a další úpravy životního stylu. Trápí vás tuk v pase nebo na bocích? Často se u vás dostavují pocity nafouklého břicha, kvůli kterým se necítíte dobře ve své kůži? Pořiďte speciální balíček pro ploché břicho na 3 týdny, který odstartuje vaše zdravé hubnutí. Pokračovat ve čtení „Ploché břicho pro ženy“

Ploché břicho pro muže

Břicho bez zbytečných faldíků je snem spousty mužů. Pokud si i vy myslíte, že je to jen nereálný sen, rádi vás vyvedeme z omylu. Zastavte neustálé zmenšování svých kalhot a košil, a to i bez velkého omezení ve svém jídelníčku. Samozřejmě, částečně musíte přizpůsobit současný životní styl. To ale neznamená, že už nikdy nebudete moci zajít s přáteli do hospody nebo si dopřát dobré jídlo. Na cestě za vytouženou postavou vám pomůže speciální balíček na 3 týdny, sestavený odborníky z oboru. Pokračovat ve čtení „Ploché břicho pro muže“

7 pravidel pro úspěšné hubnutí břicha

Trápí vás větší břicho a nevíte, jak ho zhubnout? Tuk v těchto partiích může být velmi nebezpečný. Po štíhlém břichu ale často toužíme nejen ze zdravotních důvodů. Ploché břicho totiž vypadá dobře, zvyšuje sebevědomí a pomáhá nám, abychom se ve svém těle cítili dobře. Hlavním klíčem k úspěchu je jídelníček, za kterým následuje pohyb a cvičení. Svou roli zde mají také správné výživové doplňky. Pravidla pro úspěšné hubnutí břicha jsou následující: Pokračovat ve čtení „7 pravidel pro úspěšné hubnutí břicha“